EXPEDIENT PERSONAL PDI
Descripció
Documentació relativa a l’expedient personal des de l’inici de la seua relació professional amb la Universitat.
Tramitació
Destinataris: PDI.
Periodicitat: Continu
Canals d'accés al tràmit: Presencial, Electrònic, Correu postal.
Unitat gestora del tràmit: Servei de Professorat, Nòmina i Seguretat Social
Subjecte a taxes o preu públic: No
Tràmit intern: La Universitat gestiona aquest procés d'ofici, no cal l'actuació de l'interessat
Normativa de l'aplicació
- Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’universitats.
- Reial decret 898/1985, de 30 d’abril, règim de professorat universitari.
- Decret 174/2002, de 15 d’octubre, règim i retribucions del personal docent i investigador contractat i retribucions addicionals del professorat universitari.
- Reglament règim general del PDI de la UMH.
- Acord d’aprovació de la modificació del procediment per a la incorporació de professors funcionaris o contractats a altres figures contractuals en les seues pròpies places.
- Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques.
- Reial decret 1558/1986, de 28 de juny, pel qual s’estableixen les bases generals del règim de concerts amb les institucions sanitàries.
- Conveni subscrit entre la UMH, la Conselleria de Sanitat i la Diputació Provincial d’Alacant: PDI Ciències de la Salut.
- Addenda al conveni subscrit entre la UMH, la Conselleria de Sanitat i la Diputació Provincial d’Alacant.