icono información

Oficines d’assistència en matèria de registre

L’oficina central d’assistència en matèria de registre, situada en l’edifici Rectorat i Consell Social, romandrà tancada durant el mes d’agost 2024, excepte els dies 7, 14, 21, i 28 d’agost 2024 que estarà oberta en l’horari habitual

La Universitat ofereix als ciutadans l’atenció presencial per als serveis de registre de documents i d’assistència en l’ús de mitjans electrònics a través de les seues Oficines d’assistència en matèria de registre.

L’atenció al públic presencial es realitzarà de dilluns a divendres, en horari de 9.00 a 14.00 hores.

Les oficines auxiliars d’assistència en matèria de registre d’Altea, Elx, Oriola Desemparats, Oriola Salesas i Sant Joan d’Alacant romandran tancades durant el mes d’agost 2024.

  • Oficina central: SERVEI DE MODERNITZACIÓ I COORDINACIÓ ADMINISTRATIVA-Edifici Rectorat i Consell Social – Av. de la Universitat, s/n, 03202 Elx – 96 6658676
  • Oficina auxiliar: CENTRE DE GESTIÓ DE CAMPUS ALTEA – C/ Benidorm, s/n, Partida Pla de Castell, 03590 Altea – 96 6859131
  • Oficina auxiliar: CENTRE DE GESTIÓ DE CAMPUS ELX Edifici La Gàl·lia – Av. de la Universitat, s/n, 03202 Elx – 96 6658464
  • Oficina auxiliar: CENTRE DE GESTIÓ DE CAMPUS ORIHUELA-Seu Desamparados – Ctra. Beniel, km 3,2, 03312 Orihuela – 96 6749602
  • Oficina auxiliar: CENTRE DE GESTIÓ CAMPUS ORIHUELA-Seu Salesas – Pl. de las Salesas, s/n, 03300 Orihuela – 96 6749833
  • Oficina auxiliar: CENTRE DE GESTIÓ CAMPUS SANT JOAN D’ALACANT – Ctra. Alacant-València, km 8,7, 03550 Sant Joan d’Alacant – 96 5916001