icona informació

JORNADA LABORAL PTGAS-Teletreball

Descripció

Sol·licitar l’inici o pròrroga de la realització de la jornada laboral en modalitat de Teletreball.

Tramitació Tramitació electrònica

Destinataris: PAS.

Periodicitat: Continu

Canals d'accés al tràmit: Electrònic.

Documentació a presentar:

Sol·licitud acompanyada dels diferents annexos, segons modalitat triada:
M 1
  1. Qüestionari d'autoavaluació del lloc de treball signat per l'interessat (Si no es marca avaluació de riscos laborals del lloc en el seu domicili).
  2. Acreditació d'haver superat taller prevenció en riscos laborals en matèria de teletreball.
  3. Coneixement eines informàtiques: Mínim 12 hores eines col·laboratives Gsuite.
  4. Acreditació d'haver superat taller protecció de dades en matèria de teletreball.
  5. Pla de treball específic i individualitzat elaborat i signat per la persona responsable dels serveis o unitats administratives descrit en l'article 5 i amb el vistiplau del/de la director/a del departament, facultats, escoles o Instituts, si és el cas.
  6. Document justificatiu de la modalitat triada (llibre de família, declaració jurada...), en el seu cas.
  7. Resolució de reducció horària, si escau.

M 2.2
  1. Qüestionari d'autoavaluació del lloc de treball signat per l'interessat (Si no es marca avaluació de riscos laborals del lloc en el seu domicili).
  2. Acreditació d'haver superat taller prevenció en riscos laborals en matèria de teletreball.
  3. Coneixement eines informàtiques: Mínim 12 hores eines col·laboratives Gsuite.
  4. Acreditació d'haver superat taller protecció de dades en matèria de teletreball.
  5. Pla de treball específic i individualitzat elaborat i signat per la persona responsable dels serveis o unitats administratives descrit en l'article 5 i amb el vistiplau del/de la director/a del departament, facultats, escoles o Instituts, si és el cas.
  6. Informe mèdic del servei competent en la matèria, i/o, segons els casos, informe del servei amb competències en prevenció de riscos laborals en la Universitat.
  7. Resolució de reducció horària, si escau.

Unitat gestora del tràmit: Servei de Personal Tècnic, de Gestió i d'Administració i Serveis i de Personal Investigador

Termini de resolució : 3 mesos

Subjecte a taxes o preu públic: No

Sistemes d'identificació i signatura

Usuari i contrasenya, Certificat electrònic, Cl@ve.