JORNADA LABORAL PTGAS-Teletreball
Descripció
Sol·licitar l’inici o pròrroga de la realització de la jornada laboral en modalitat de Teletreball.
Tramitació
Destinataris: PTGAS.
Periodicitat: Continu
Canals d'accés al tràmit: Electrònic.
Documentació a presentar:
Sol·licitud acompanyada dels diferents annexos, segons modalitat triada:
M 1
M 2.2
M 1
- Qüestionari d'autoavaluació del lloc de treball signat per l'interessat (Si no es marca avaluació de riscos laborals del lloc en el seu domicili).
- Acreditació d'haver superat taller prevenció en riscos laborals en matèria de teletreball.
- Coneixement eines informàtiques: Mínim 12 hores eines col·laboratives Gsuite.
- Acreditació d'haver superat taller protecció de dades en matèria de teletreball.
- Pla de treball específic i individualitzat elaborat i signat per la persona responsable dels serveis o unitats administratives descrit en l'article 5 i amb el vistiplau del/de la director/a del departament, facultats, escoles o Instituts, si és el cas.
- Document justificatiu de la modalitat triada (llibre de família, declaració jurada...), en el seu cas.
- Resolució de reducció horària, si escau.
M 2.2
- Qüestionari d'autoavaluació del lloc de treball signat per l'interessat (Si no es marca avaluació de riscos laborals del lloc en el seu domicili).
- Acreditació d'haver superat taller prevenció en riscos laborals en matèria de teletreball.
- Coneixement eines informàtiques: Mínim 12 hores eines col·laboratives Gsuite.
- Acreditació d'haver superat taller protecció de dades en matèria de teletreball.
- Pla de treball específic i individualitzat elaborat i signat per la persona responsable dels serveis o unitats administratives descrit en l'article 5 i amb el vistiplau del/de la director/a del departament, facultats, escoles o Instituts, si és el cas.
- Informe mèdic del servei competent en la matèria, i/o, segons els casos, informe del servei amb competències en prevenció de riscos laborals en la Universitat.
- Resolució de reducció horària, si escau.
Unitat gestora del tràmit: Servei de Personal Tècnic, de Gestió i d'Administració i Serveis i de Personal Investigador
Termini de resolució : 3 mesos
Subjecte a taxes o preu públic: No
Normativa de l'aplicació
- Acord del Consell de Govern en sessió celebrada el 28 de febrer de 2024, on s'aprova la modificació de la Normativa de teletreball per al personal tècnic, de gestió i d'administració i serveis de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.
- Resolució Rectoral 02049/2023, de 20 de juliol, per la qual es nomena la Comissió Teletreball per al Personal Tècnic de Gestió i Administració de Serveis.