Les beques i ajudes a l’estudi pròpies convocades per la UMH se sol·licitaran a través de la Seu Electrònica

03/11/2022

La Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha posat a la disposició de l’alumnat el tràmit per a sol·licitar a través de la Seu electrònica les ajudes i beques d’estudi que convoca la pròpia universitat:

A través d’aquest procediment els estudiants podran sol·licitar:

• Beques per al finançament de la matrícula d’estudiants de grau i màster universitari.
  • Ajudes per a sufragar despeses de manutenció: Programa de Menjador Universitari.
  • Ajudes per a sufragar despeses de transport: Ajudes al transport universitari.
  • Beques per a l’atenció a l’estudiant i orientació universitària (AEIOU).
  • Beques per a estudiants del màster universitari en Estudis Culturals i Arts Visuals.

Automatitzant la tramitació de les sol·licituds, s’ofereix a l’estudiantat un procediment àgil, únic i fàcilment identificable, amb el qual podran sol·licitar la participació en les diferents beques convocades per la Universitat Miguel Hernández. Al voltant de 3000 estudiants sol·liciten anualment la seua participació en aquestes convocatòries de beques per a l’estudi.