La gestió dels documents comptables es realitzarà electrònicament a través del Gestor d’expedients de la UMH

17/12/2021

La Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha incorporat al Catàleg de procediments i serveis electrònics nous tràmits:

Els documents comptables que registren les operacions relatives a la gestió de la despesa en la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, s’expediran i tramitaran amb signatura electrònica a través del Gestor d’Expedients UMH, a partir de l’exercici pressupostari 2022, quedant garantides en tot moment l’autenticació i integritat de la informació transmesa electrònicament.

D’altra banda, l’arxiu electrònic dels justificants electrònics i documents comptables electrònics permetrà que aquests estiguen perfectament disponibles, a fi de possibilitar i facilitar les actuacions de control i verificació de la comptabilitat, previstes en la Llei General Pressupostària.

Llegir la notícia completa en el Servei de Comunicació.