Nou gestor documental desenvolupat íntegrament per la UMH

09/03/2022

La Universitat ha posat en funcionament el Gestor Documental UMH que substitueix el sistema de gestió documental INSIDE, propietat del Ministeri d’Assumptes Econòmics i Transformació Digital, que es va instal·lar quan es va crear la Seu Electrònica de la UMH.

Aquest nou gestor documental, desenvolupat íntegrament pel personal del Servei d’Innovació i Planificació Tecnològica de la UMH, a més de complir els mateixos requisits de l’Esquema Nacional d’Interoperabilitat (ENI) que l’anterior, per a l’intercanvi i emmagatzematge de documents i expedients electrònics, aconsegueix millorar el rendiment de les aplicacions integrades amb la Seu Electrònica i especialment del Gestor d’Expedients UMH.

La UMH és probablement la primera universitat espanyola a disposar d’un gestor documental amb desenvolupament propi adequat als requisits de gestió de documents i expedients electrònics en format ENI.