icona informació

EXPEDIENT ACADÈMIC-Reconeixement de crèdits

Descripció

Sol·licitud i resolució de reconeixement de crèdits en estudis de grau i màster universitari per mitjà de:

1. L’acreditació de crèdits superats en títol universitaris oficials;
  2. Acreditació d’estudis superiors no universitaris per als estudis de grau;
  3. Acreditació d’experiència laboral i professional;
  4. Acreditació d’estudis propis de les universitats.

ADVERTIMENT.
-La sol·licitud de reconeixement de crèdits relativa a la modalitat quarta (acreditació d’estudis propis de les universitats) se sol·licitarà a través d’una Instància General dirigida al Centre de Gestió de Campus corresponent. En el següent enllaç es troben les instruccions per a realitzar aquesta sol·licitud: https://estudios.umh.es/estudios-propios-2/

Tramitació Tramitació electrònica

Destinataris: Estudiantat, Ciutadà.

Periodicitat: Continu

Canals d'accés al tràmit: Presencial, Electrònic, Correu postal.

Documentació a presentar:

Documentació a presentar segons les diferents modalitats:

1. Acreditació de crèdits superats en títol universitaris oficials.
1.1-Estudis de la UMH: no s'ha d'aportar cap documentació a la sol·licitud.
1.2-Estudis d'altres universitats. Has de tindre escanejat en format pdf la següent documentació pel fet que has d'aportar-la en el formulari:
a.Programes o guies docents de les assignatures del teu títol d'origen que has introduït en la sol·licitud. Aquests documents han d'estar segellats per la universitat d'origen o bé amb signatura electrònica.
b.Certificat acadèmic personal.
1.3-Estudis universitaris estrangers:
a.Certificació acadèmica personal. Ha d'estar traduïdes al castellà mitjançant un intèrpret jurat degudament autoritzat o inscrit a Espanya. Legalitzada mitjançant via diplomàtica.
b.Guies docents de les assignatures: Han d'estar traduïdes al castellà o en anglés.

2. Acreditació d'estudis superiors no universitaris per als estudis de grau.
2.1-Títol de l'Estudi d'Educació Superior no Universitari.
2.2-Certificació acadèmica personal.

3. Acreditació d'experiència laboral, professional i estudis propis.
3.1-Informe de la vida laboral.
3.2-Certificat de l'empresa o organisme en el qual es reflectisca l'activitat realitzada per l'estudiant i el període de temps d'exercici
3.3-Si l'estudiant ha realitzat activitats en el Règim General de Treballadors Autònoms, s'acreditarà l'epígraf de l'Impost d'activitats Econòmiques (IAE).
3.4-Certificat d'estar col·legiat, si és el cas.
3.5-Certificat censal de l'Agència Estatal d'Administració Tributària en el cas que l'estudiant exercisca com a liberal no donat d'alta com a autònom.

4.Crèdits optatius per competències transversals i professionals en estudis de grau.
4.1-Programes o guies docents de les assignatures segellats per la universitat d'origen.
4.2-Certificat acadèmic personal (original i còpia).
4.3-Documentació original acreditativa i còpia per al seu pertinent acarament.

Unitat gestora del tràmit: Servei de Gestió d'Estudis

Termini de resolució : 3 mesos

Subjecte a taxes o preu públic: No

Sistemes d'identificació i signatura

Usuari i contrasenya, Certificat electrònic, Cl@ve.