icona informació

Instància General

Descripció

Presentar qualsevol sol·licitud, escrit o comunicació adreçat a qualsevol òrgan o entitat de l’àmbit de la UMH.

Advertència: La Instància General no podrà utilitzar-se si hi ha a l’abast un model normalitzat específic per al tràmit que desitgeu realitzar, com és el cas per exemple de:

  • convocatòries de llocs de treball
  • preinscripcions de màster
  • convocatòries de beques

Tramitació Tramitació electrònica

Destinataris: Estudiantat, PTGAS, PDI, Ciutadà.

Periodicitat: Continu

Canals d'accés al tràmit: Presencial, Electrònic, Correu postal.

Documentació a presentar:

  • Formulari d'Instància General (on s’exposarà la petició amb el major grau de detall possible) acompanyada de qualsevol documentació que considereu necessària per a la resolució.
Llocs de presentació:
  • Seu electrònica UMH (polseu 'Tramitar').
  • Oficina Central d'assistència en matèria de registre (Edifici de Rectorat i Consell Social. Av de la Universitat, s/n. 03202 -Elx).
  • Oficines Auxiliars en matèria de registre (Altea, Elx, Oriola, Sant Joan d'Alacant).

Unitat gestora del tràmit: Depén de l'assumpte de què es tracte en cada cas.

Termini de resolució : Segons normativa aplicable

Subjecte a taxes o preu públic: No

Sistemes d'identificació i signatura

Usuari i contrasenya, Certificat electrònic, Cl@ve.