icona informació

Instància General

Tornar al catàleg

Descripció

Presentar qualsevol sol·licitud, escrit o comunicació adreçat a qualsevol òrgan o entitat de l’àmbit de la UMH.

Advertència: La Instància General no podrà utilitzar-se si hi ha a l’abast un model normalitzat específic per al tràmit que desitgeu realitzar.

Tramitació Tramitació electrònica

Destinataris: Estudiantat, PAS, PDI, Ciutadà.

Periodicitat: Continu

Canals d'accés al tràmit: Presencial, Electrònic, Correu postal.

Documentació a presentar:

-Instància General (on s’exposarà la petició amb el major grau de detall possible) acompanyada de qualsevol documentació que considereu necessària per a la resolució.

Llocs de presentació:

  • Seu electrònica UMH (polseu 'Tramitar').
  • Oficina de Registre General de la UMH (Edifici de Rectorat i Consell Social. Av de la Universitat, s/n. 03202 -Elx).
  • Oficines de Registre Auxiliars (Altea, Elx, Oriola, Sant Joan d'Alacant).

Unitat gestora del tràmit: Depén de l'assumpte de què es tracte en cada cas.

Termini de resolució : Segons normativa aplicable

Subjecte a taxes o preu públic: No

Sistemes d'identificació

Usuari i contrasenya, Certificat electrònic, Cl@ve.
Tornar al catàleg