icona informació

La UMH posa en marxa una nova aplicació del Gestor d’Expedients 2.0 i s’integra amb l’aplicació de registre GEISER

07/07/2021

La Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha posat en marxa la nova aplicació de Gestor d’Expedients 2.0, que s’integra en la seua plataforma d’ Administració Electrònica, juntament amb el nou servei de Registre GEISER, connectat amb qualsevol organisme públic d’Espanya. Amb aquesta nova aplicació, la UMH podrà enviar o rebre qualsevol sol·licitud, instància o comunicació, dirigida a qualsevol òrgan, organisme públic o Administració Pública d’Espanya connectada amb SIR (Sistema d’Interconnexió de Registres) i serà totalment interoperable.

GEISER és una solució integral de registre que funciona en manera núvol per a prestar el servei per a qualsevol organisme públic, que cobreix tant la gestió de les seues oficines de registre d’entrada/eixida com la recepció i enviament de registres en les unitats tramitadores destinatàries de la documentació.

La integració de GEISER en el nou Gestor d’Expedients 2.0, desenvolupat amb tecnologia UMH, presenta ara una nova interfície d’usuari més amigable i un nou menú de Configuració que permet personalitzar l’aplicació als tramitadors i millorar l’eficiència en el procés de tramitació electrònica d’expedients.

Llegir la notícia completa en el Servei de Comunicació.