CERTIFICATS-Ensenyaments de formació permanent

Descripció

Expedició del certificat d’ensenyaments de formació permanent regulat per la normativa d’Ensenyaments de Formació Permanent de la Universitat Miguel Hernández d’Elx:
-Certificat de Formació Permanent.
-Microcredencial Universitària.

NOTA:
També es realitza des d’aquest tràmit l’expedició dels certificats d’activitats de formació contínua regulats per la derogada normativa d’Activitats de Formació Contínua de la Universitat Miguel Hernández d’Elx:
– Jornades
– Seminaris web
– Cursos de perfeccionament
– Cursos d’especialització professional
– Nanomáster

ADVERTIMENT:
– La superació del 80% de l’assistència serà acreditada mitjançant un certificat d’assistència, que farà menció expressa de la denominació de l’activitat, el nombre d’hores lectives o ECTS i el període d’impartició. En els certificats d’ensenyaments de formació permanent apareixerà també el centre promotor i la modalitat d’impartició.
– En les activitats de formació contínua i en els ensenyaments de formació permanent que tinguen aparellades proves finals, la superació d’aquestes, a més de l’assistència mínima exigida en l’apartat anterior, serà acreditada mitjançant un certificat d’aprofitament, que farà menció expressa de la denominació de l’activitat, el nombre d’hores lectives o ECTS i el període d’impartició.

Tramitació Tramitació electrònica

Destinataris: Ciutadà.

Periodicitat: Continu

Canals d'accés al tràmit: Electrònic.

Unitat gestora del tràmit: Servei de Gestió d’Estudis

Subjecte a taxes o preu públic: No

Tràmit intern

Sistemes d'identificació i signatura

Usuari i contrasenya, Certificat electrònic, Cl@ve.