Dret d’accés a la informació pública
Descripció
Sol·licitar accés a documents i continguts que estiguen en poder de la UMH, segons el que estableixen la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern i la Llei 1/2022, de 13 d’abril, de la Generalitat, de Transparència i Bon Govern de la Comunitat Valenciana.
Tramitació
Destinataris: Estudiantat, PTGAS, PDI, PI, Empresa, Ciutadà.
Periodicitat: Continu
Canals d'accés al tràmit: Presencial, Electrònic, Correu postal.
Documentació a presentar:
Formulari "Sol·licitud d'accés a informació pública" (exposant la seua petició amb el major grau de detall possible).
Llocs de presentació:
- Seu electrònica UMH
- Oficina central d'assistència en matèria de registre (Edifici de Rectorat i Consell Social. Av. de la Universitat, s/n. 03202 -Elx).
- Oficines auxiliars d'assistència en matèria de registre (Altea, Elx, Orihuela, Sant Joan d'Alacant).
L'accés a la informació serà gratuït. No obstant això, l'expedició de còpies o la trasposició de la informació a un format diferent a l'original podrà donar lloc a l'exigència d'exaccions.
Unitat gestora del tràmit: Servei de Modernització i Coordinació Administrativa
Termini de resolució : 1 mes
Subjecte a taxes o preu públic: No
Normativa de l'aplicació
- Llei 19/2013, de 9 de desembre, de Transparència, Accés a la Informació Pública i Bon Govern.
- Llei 1/2022, de 13 d’abril, de la Generalitat, de Transparència i Bon Govern de la Comunitat Valenciana.
- Decret 105/2017, de 28 de juliol, del Consell, de Desenvolupament a la Llei 2/2015, de 2 d'abril, de la Generalitat, de Transparència, Bon Govern i Participació Ciutadana de la Comunitat Valenciana, modificada per la Llei 2/2016, de 4 de març (consolidació pendent).
- Annex T-I: Taxes per serveis de gestió general de la Universitat Miguel Hernández d'Elx. Normes d'Execució i Funcionament del Pressupost.