Dret d’accés a la informació pública

Descripció

Sol·licitar accés a documents i continguts que estiguen en poder de la UMH, segons el que estableixen la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern i la Llei 1/2022, de 13 d’abril, de la Generalitat, de Transparència i Bon Govern de la Comunitat Valenciana.

Tramitació Tramitació electrònica

Destinataris: Estudiantat, PAS, PDI, PI, Empresa, Ciutadà.

Periodicitat: Continu

Canals d'accés al tràmit: Presencial, Electrònic, Correu postal.

Documentació a presentar:

Formulari "Sol·licitud d'accés a informació pública" (exposant la seua petició amb el major grau de detall possible).

Llocs de presentació:

• Seu electrònica UMH
  • Oficina central d'assistència en matèria de registre (Edifici de Rectorat i Consell Social. Av. de la Universitat, s/n. 03202 -Elx).
  • Oficines auxiliars d'assistència en matèria de registre (Altea, Elx, Orihuela, Sant Joan d'Alacant).

L'accés a la informació serà gratuït. No obstant això, l'expedició de còpies o la trasposició de la informació a un format diferent a l'original podrà donar lloc a l'exigència d'exaccions.

Unitat gestora del tràmit: Servei de Modernització i Coordinació Administrativa

Termini de resolució : 1 mes

Subjecte a taxes o preu públic: No

Sistemes d'identificació i signatura

Usuari i contrasenya, Certificat electrònic, Cl@ve.