Instància General
Descripció
Presentar qualsevol sol·licitud, escrit o comunicació adreçat a qualsevol òrgan o entitat de l’àmbit de la UMH.
Advertència: La Instància General no podrà utilitzar-se si hi ha a l’abast un model normalitzat específic per al tràmit que desitgeu realitzar, com és el cas per exemple de:
- convocatòries de llocs de treball
- preinscripcions de màster
- convocatòries de beques
Tramitació
Destinataris: Estudiantat, PTGAS, PDI, Ciutadà.
Periodicitat: Continu
Canals d'accés al tràmit: Presencial, Electrònic, Correu postal.
Documentació a presentar:
- Formulari d'Instància General (on s’exposarà la petició amb el major grau de detall possible) acompanyada de qualsevol documentació que considereu necessària per a la resolució.
- Seu electrònica UMH (polseu 'Tramitar').
- Oficina Central d'assistència en matèria de registre (Edifici de Rectorat i Consell Social. Av de la Universitat, s/n. 03202 -Elx).
- Oficines Auxiliars en matèria de registre (Altea, Elx, Oriola, Sant Joan d'Alacant).
Unitat gestora del tràmit: Depén de l'assumpte de què es tracte en cada cas.
Termini de resolució : Segons normativa aplicable
Subjecte a taxes o preu públic: No
Normativa de l'aplicació
Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.