Tramitació electrònica en la subscripció de convenis per la UMH

18/01/2023

La Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha incorporat al Catàleg de procediments i serveis electrònics el tràmit:

Els convenis administratius que subscriga la Universitat Miguel Hernández d’Elx (UMH) es tramitaran electrònicament, des de la fase de sol·licitud per part del proponent, fins al seu registre i posterior seguiment en relació a la vigència i liquidació del conveni. Per a això, la universitat ha desenvolupat una aplicació informàtica integrada amb el Gestor d’Expedients UMH amb la qual es millorarà l’eficiència en el procés de gestió dels expedients de subscripció de convenis. Les persones que actuen com a promotors, proponents i tramitadores de convenis tindran accés a aquesta aplicació per a realitzar les seues gestions.